Zarządzanie wiedzą w organizacjach typu born global
Wydanie: pierwsze
Data wydania: 2014
Współwydawca: Akademia Leona Koźmińskiego
Oprawa: miękka
Format: 165 x 235 mm
Liczba stron: 288
ISBN: 978-83-7963-004-2
Cena brutto: 45,00
Szczegóły produktu
Publikacja jest poświęcona problematyce zarządzania wiedzą w organizacjach born global, czyli takich, w których przychody z eksportu stanowią znaczącą część sprzedaży. Firmy typu born global przeczą klasycznym teoriom internacjonalizacji, które mówią o procesie stopniowego, wieloetapowego angażowania się na rynkach zagranicznych. Mimo wielu lat badań, temat zarządzania wiedzą w tych organizacjach pozostaje nadal słabo zbadany, zwłaszcza przy wykorzystaniu pogłębionych metod jakościowych. Książka zatem przedstawia próbą uzupełnienia luki badawczej.
W publikacji zostały opisane wybrane firmy z sektora polskich producentów gier elektronicznych. Branża gier rozwija się dynamicznie, zarówno w skali globalnej, jak i w Polsce. Fenomen grania nie dotyczy jedynie młodych ludzi z kręgów kultury zachodniej, lecz dociera do wszystkich, niezależnie od wieku, płci czy też pochodzenia etnicznego. Branża gier, będąca częścią sektora rozrywki, jest niezwykle ryzykowna i nieprzewidywalna, stąd też analiza procesów zarządzania wiedzą firm działających w niej jest intrygującym zagadnieniem.
Typ | Plik do pobrania |
---|---|
Zarządzanie wiedzą - Spis treści | |
Zarządzanie wiedzą - Wprowadzenie |